Contact met Improve

Beautysalon Improve

Geertje Wiersma
Geawei 27
9284 TA Augustinusga

Contactgegevens

06-11607140
info@beautysalonimprove.nl

KvK73632430

Parkeren graag zoveel mogelijk op de oprit van de salon.
Tot ziens in de salon!

    Bestellen & leveren

    1Hoe plaats ik van A tot Z een bestelling bij Beautysalon Improve?

    WINKELEN
    Zoek uw gewenste product(en) in de webshop en leg deze in uw winkelmand. Wilt u later verder shoppen? Dan blijft uw winkelmandje voor u staan. Ga rechtsboven naar uw winkelmand en klik vervolgens op afrekenen.

    UW GEGEVENS
    Log in of vul uw factuurgegevens in wat tevens uw verzendadres is. Vul bij verzendadres eventueel een ander afleveradres in. Als u een kortingscode heeft kunt u deze bovenin de pagina invoeren. Check uw bestelling na.

    VERZEND EN BETAALMETHODES
    Kies uw gewenste verzendmethode. Kies de bank waarmee u veilig uw iDeal betaling wilt voldoen. Accepteer de algemene voorwaarden en klik op bestelling plaatsen.

    BETALEN EN BEVESTIGEN
    Bevestig na uw betaling de bestelling door terug te keren naar de webshop. Zodra uw bestelling in behandeling is ontvangt u een bevestiging in uw mailbox.

    2Hoe kan ik een uitverkocht product alsnog bestellen?

    Met de vraag of uw product nog te bestellen is kunt u telefonisch of per mail contact opnemen met Beautysalon Improve. Een product kan niet meer leverbaar zijn bij de leverancier, uit het vaste assortiment bij Beautysalon Improve zijn ( in dit geval kan Beautysalon Improve speciaal voor u het product bestellen) of binnenkort weer op voorraad zijn.

    3Kan ik producten bestellen die niet in de webshop staan?

    Ja, sommige producten staan niet in het vaste assortiment bij Beautysalon Improve, maar kunnen alsnog geleverd worden mits de leverancier van de merken “Improve Skincare, FabeLash of Make-up Studio deze op voorraad heeft.

    4Hoe bestel ik producten die niet in de webshop staan?

    U kunt uw gewenste product(en) telefonisch of per mail doorgeven aan Beautysalon Improve. Als de producten leverbaar zijn kunt u een afhaal afspraak maken en uw bestelling in de salon per pin of contant voldoen. Als u de product(en) per post wilt ontvangen dient u eerst de factuur van uw bestelling per bank over te maken.

    5Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen?

    Nee, zodra uw bestelling geplaatst is, kunt u deze niet meer wijzigen. U kunt de bestelling wel annuleren en daarna een nieuwe bestelling plaatsen. Als u niet meer kunt annuleren, kunt u de bestelling retourneren.

    6Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    U kunt uw bestelling veilig en gemakkelijk online betalen met iDeal.

    7Waar vind ik mijn bestellingen en facturen?

    U vind uw bestellingen en facturen in “Mijn account” bij “Bestellingen”.

    8Wat zijn de standaard verzendkosten?

    De standaard verzendkosten zijn € 4,95 inclusief 21% btw.

    9Wie bezorgt mijn bestelling?

    Uw bestelling wordt veilig bezorgt door DHL.

    10Wat zijn de gemiddelde levertijden?

    Op werkdagen (maandag t/m vrijdag) wordt uw bestelling binnen 24 uur verzonden. Uw bestelling is dan binnen 1 a 2 werkdagen bij u thuis.

    11Hoe volg ik mijn bestelling?

    Zodra uw bestelling door Beautysalon Improve verzonden is ontvangt u een mail met als onderwerp “Uw pakket volgen”. Open de mail en klik vervolgens op uw track and trace link. U ziet nu op de website van DHL waar uw pakket zich bevind.

    12Kan ik mijn bestelling ook gratis afhalen?

    Ja, u kunt uw bestelling gratis bij Beautysalon Improve afhalen. Kies bij het afrekenen onder het kopje verzendmethodes voor “afhalen” Maak vervolgens na het plaatsen van uw bestelling een afhaal afspraak.

    Behandelingen

    • Betalingen bij voorkeur per pin.
    • Afspraken dienen minimaal 24 uur van te voren geannuleerd te worden. Bij niet tijdig annuleren of afwezigheid zonder bericht wordt 50% van het bedrag in rekening gebracht i.v.m. gereserveerde tijd.
    • Tijdens openingstijden is de salon minder goed bereikbaar. Wil je contact opnemen, bel dan gerust buiten openingstijden.
    • Voor het ophalen van producten/webshopbestellingen, kun je het beste een WhatsApp bericht of een email sturen. Geef hierbij direct aan wanneer het je schikt. Bij voorkeur tussen 18.00 en 19.00 uur.